Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE
Otrzymany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem i paragonem na adres:
Szczegóły reklamacji:
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. |
Sprzedający nie przyjmuje paczek wysyłanych do firmy za pobraniem lub paczkomatami. |
Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. |
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. |
ZWROTY
Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Veranda Butik produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) poprzez złożenie oświadczenia na piśmie którego wzór pobierze na stronie.
Otrzymany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem na adres:
Szczegóły zwrotu:
Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztów transakcji, w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu przelewu bankowego. Sprzedający może powstrzymać się ze zwrotem płatności na rzecz Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem. |
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych. |
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. |
Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. |
Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub paczkomatami. |
Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. |
W przypadku wymiany koszt powtórnej wysyłki pokrywa Kupujący, |