INFOLINIA: +48 881 446 177  kontakt@verandabutik.pl

Darmowa dostawa od 300 PLN

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Otrzymany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem i paragonem na adres: Polka Julia Gęga, adres: Bór 199 I piętro, 42-202 Częstochowa

Szczegóły reklamacji:

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
Sprzedający nie przyjmuje paczek wysyłanych do firmy za pobraniem lub paczkomatami.
Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Veranda Butik produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) poprzez złożenie oświadczenia na piśmie którego wzór pobierze na stronie.

Otrzymany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem na adres: Polka Julia Gęga, adres: Bór 199 I piętro, 42-202 Częstochowa.

Szczegóły zwrotu:

Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztów transakcji, w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu przelewu bankowego. Sprzedający może powstrzymać się ze zwrotem płatności na rzecz Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem.
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub paczkomatami.
Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
W przypadku wymiany koszt powtórnej wysyłki pokrywa Kupujący,